Minu unistuste päev

Herdise unistuste päev Legolandis

Herdise kõige kõige suuremaks sooviks oli külastada Legoland'i!!!

Herdise unistuste  seiklus Legoland'i algas Tallinna Lennujaamast õhupallide ja soojalt armsa kaardiga, mis soovis talle head teed. Poseerisime sündmuse jäädvustamiseks, kallistasime ja valmistusime lennukisse minema.

Teel Kopenhageni poole sai Herdis kokpiti külastada ning öist taevast ja maad nautida. Kopenhaagenis aitas meid äsja leitud sõber Kerli Pool teha ära kõik järgmiseks lennuks vajalikud toimingud, juhatas meid hotelli,  kus meie väsinud reisisellid mõned tunnid magada said ja hommikul ootas meid ei rohkem ega vähem kui lend Billundisse! Seiklus võis alata!

Maandudes oli ilm ilus ja hoolimata väga lühikeseks jäänud unest särasid laste silmad ootusärevusest.  Esmalt suundusime Legoland'i hotelli, kus ootas Printsess. Printsessil oli igale lapsele varuks suuuuur legokarp ja imekaunis naeratus. Vahetasime kiiresti riided mugavamate vastu ja läksime otse Legolandi parki avastama.

Kaunis oli vaadata väikestest legoklotsidest ehitatud meisterlikke ehitisi, mis kokku moodustavad suure Legolandi maa. Meie esimene atraktsioon oli rong, millega tegime ringi peale tervele suurele Legolandile ja meie võluv Printsess rääkis palju huvitavat:

KÕIK ASJAD ON ALGUSES VÄIKESED. Kõik sai alguse sellest, et rohkem kui 40 aastat tagasi avati Legomaa selleks, et näidata, mida on võimalik legoklotsidest teha. Nüüdseks on teemapargis kokku kasutatud umbes 60 miljonit legoklotsi. "Müstiliselt suur arv ju", arvas Herdis.

Kõige huvitavam osa oli Miniland. Umbes 20 miljonist legoklotsist on ehitatud tüüpilised Rootsi, Taani ja Hollandi väikelinnad, kust ei puudu ei lennujaamad ega raudteejaamad, kus rongid sõidavad ja laevad ujuvad väikestes meredes.Päästehelikopter päästab pisikesi legoinimesi, klotsidest viikingid jauravad külastajate üle naerda ja legohundid uluvad:)

Külastasime ka Sealife'i ehk meremaailma, kus ujuvad imetlemiseks erinevad veeloomad ja saime ka vaadata väga õpetlikku filmi Atlantise kadumisest.

Kiitus lastele - hoolimata väga pikast seiklusest ja väga lühikesest uneajast ei olnud kordagi jonnijuurikat meil kaasas. Rõõmsameelselt, hoolimata isegi õhtusest vihmasabinast, käisime ja proovisime läbi kõik, mida Legoland pakkus. Õigete legolastena käisime loomulikult ka Lego poes!

Järgmisel päeval jätkasime Legomaa avastamist. Mõnda atraktsiooni külastasime lausa mitu korda! Herdisele kiitused ja preemiapunktid julguse eest!

... ning pärastlõunal alustasime teed koju. Kõigepealt Kopenhaagenisse ja siis Tallinnasse. Meie imeline seiklus sai läbi!

TAGASISIDE:

"Tahame öelda suur-suur aitäh Kerstile ja Minu Unistuste Päevale võimaluse eest täita Herdise unistus külastada Legolandi. Teiega veedetud aeg nii Kalevite kodus kui Legolandis on olnud emotsioonide rohke ning meeldejääv. Olete suure südamega ning teete suurepärast tööd! Me ei unusta teid!" Herdis ja tema pere

VABATAHTLIKUD: Kersti Urbala, Kristiina Gabor-Mägi, Mirjam Savioja, Mari-Liis Altmann