Minu unistuste päev

Mari-Ann'i unistuste päev

Üllatusi täis unistuste päev!

Mari-Ann'i lemmiklaulja ja - näitleja on Grete Klein, kelle laule ta ema telefonist kuulab. Tüdruk armastab kanda ehteid. Ta unistuseks on sõita laevaga ja ta ei ole kunagi käinud ühelgi mängumaal. Samuti naudib ta võimlemistantsu, millega ta varasemalt tegeles. Nende märksõnade põhjal sai kokku pandud 8-aastase Mari-Anni unistuste päev, mis toimus soojal augustikuu pühapäeval Tallinnas. Päeva tegevused jätsime tüdrukule üllatuseks ja rullisime selle toreda päeva lahti üksikute tegevuste kaupa.

Tüdruku unistuste päeva eelsündmuseks oli osalemine Minu Unistuste Päeva pereüritusel. Mari-Annil ja ta perel oli võimalus vaadata maailmakuulsat Circue du Soleil etendust. Võimlemistants on tüdrukul südames, kuid praegu ta aktiivselt sellega tegeleda ei saa. Seega pakkus maailmaklassis akrobaatikaga tsirkuseetendus tüdrukule meeldejääva elamuse.

Mari-Anni unistuste päeva esimene osa algas paar päeva varem. Tüdruk sai kingituseks piletid Vembu-Tembumaale, et elus esimest korda külastada mängumaad. Elamus, mis teeb iga lapse südame ja meele rõõmsaks.

Mari-Anni unistuste päev algas kosutava lõunasöögiga sõbralikus Itaalia kogupererestoranis Da Vinci. Peale lõunasööki suunduti käsitöösalongi Teeme TeistMoodi, kus vilunud  ja südamliku juhendaja Jaanika käe all sujus kõik ladusalt ning meisterdati imeilusaid ehteid – käevõrusid, kaelakeesid ja kõrvarõngaid. Päeva üllatuskülaliseks oli Mari-Anni lemmiklaulja Grete Klein, kes ühines seltskonnaga, et koos tüdrukuga ehteid valmistada ja juttu vesta. Seda üllatuslikku sündmust jäävad tüdrukule meenutama Grete Kleini CD-plaat ja tema autogrammiga foto. Salongi perenaine Jaanika kinkis tüdrukule hulga meisterdamistarbeid ja pärleid, et ta saaks ka kodus õpitud tehnikaid harjutada ja kauneid ehteid valmistada.

Elamusterohked sündmused võttis kaunilt kokku Mari-Anni elu esimene laevareis ajaloolise Kajsamoori pardal. Laeva kapten tutvustas laeva ajalugu ja nauditi maitsvat õhtusööki päikeseloojangu paistel Tallinna silueti taustal. Merel avanes Mari-Annile haruldane võimalus koos kapteniga ka laeva roolis olla.

Oli tegus, elamusterohke ja üllatusi täis unistuste päev!

TAGASISIDE:

"Veetsime perega kauni pühapäeva koos rõõmsameelse Evelini ja abivalmi Annikaga. Nende tubli töö ning järjekindlus viis tõeliselt imelise üllatuseni.

Alustasime päeva ühe korraliku ja kosutava lõunasöögiga Da Vinci restoranis. Täname kokkasid ja eriti toredat teenindajat, kes meie eest kenasti hoolt kandis. Tütrele jäi aga selgusetuks muidugi see, et miks ometi pidime äkki kodust, Lääne-Virumaalt, Tallinnasse lõunat sööma tulema ja et kas see liiga kulukaks ei osutu. Rahustasin tütart ja julgustasin teda seda päeva nautima ja et ärgu muretsegu muude asjade pärast. Ta on meil väike muretseja aeg-ajalt :)

Edasi viis põnev tee meid sooja ja südamliku perenaise käsitöösalongi, kus Mari-Ann sai suure üllatuse osaliseks. Tema unistus erinevate ilusate ehete valmistamisest sai teoks. Lasi ainult fantaasial lennata, kõik sai võimalikuks. Perenaine Jaanika aitas ja juhendas Mari-Anni nii armsasti ning osa saime meiegi.

Ühel hetkel ilmus salongi uksele kui imekaunis ilmutus. Mari-Ann oli sõnatu ning hiljem rääkis mulle, et korraga hakkas nii palav ja tekkis kui õhupuudus. Lävel seisis inglile sarnane õrn ning särav Grete Klein. Mari-Ann oli esialgu kohkunud nii suurest imestusest, et ei julgenud peadki Grete poole pöörata. Mõne aja möödudes, kui me veel värvilisi ja pärliterohkeid kaelakeesid ja kõrvarõngaid valmistasime, Mari-Ann ja Grete jutustasid ning naersid omavahel. Eriti armas oli see, et nad tegid üksteisele kaelakeed ja kõrvarõngad ning kinkisid need teineteisele mälestuseks. Grete lubas ka Mari-Anni tehtud kõrvarõngaid Padjaklubi võtetel kanda ning tema peale mõelda :)

See vaatepilt mõjus meile,vanematele, väga inspireerivalt ning tõi silma väikese õnnepisara. Uue sõpruse algus ning siirad sõnad ja kallistused olid nii südamlikud. See hetk jääb meile südamesse igaveseks.

Päikeselooangureisi läksime nautima Tallinna lahele koos armsa Annikaga. Astusime vanale ja väärikale purjekale Kajsamoor, mis viis meid paaritunnisele võlumaale. Aeg kadus nii kiiresti, olles koos kapteni ja tema tegusa kaaskonnaga. Au oli maitsta imehead suppi ning teisi hõrgutisi, mis olid toitvad ja imetleda kauguses seilavaid laevu ning purjekaid. Mari-Ann sai ka kapteniga purjeka roolis olla, mis tegi lapse omakorda väga õnnelikuks. Kõik head soovid neile. Aitäh!

Ka Vembu-Tembumaa külastus soojal suvepäeval oli väga maagiline ja jääb meile kirkalt meelde ning mõtleme teie peale suure tänutundega.

Mari-Ann avastas päeva jooksul, et kõik on korraldatud vaid temale mõeldes. See teadmine tegi lapse mõtlikuks ning tema silmis oli õnneläik ning kustumatu sära, mida pole me juba pikka aega näha saanud ja rõõm täitis omakorda meie südamed. Jätsite meile kustumatu mälestuse ning hinge saabus rahu ning usk, et on ikka olemas häid ja sooje inimesi, kes meist tõeliselt hoolivad ning täitsite Mari-Anni jaoks pea kättesaamatuid unistusi.

Soovime teile jaksu ning südamesoojust ka tulevasteks suurteks kangelastegudeks, sest seda see päev meile tähendabki!! "