Minu unistuste päev

Martti Andree unistuste päev

Unistuste päev täis unistuste  päevi! Jaagup Kreem + Porsche + Charlekas + Nordic Hotel Forum + Forum Cinemas + Stenbocki maja = VÄGA ÄGE!

Martti Andree on üks nendest lastest, kellel on PALJU unistusi: kohtuda   ägeda Jaagup Kreemiga, kohtuda mustkuntsnik Charlekas'ega ja veel mõned suured ja väikesed unistused, millest alljärgnevalt pikemalt räägime.

Päikeselisel augusti hommikul kohtusime Jaagup Kreemiga Lääne-Virumaal. Ta tuli oma bändi bussiga, bussiga, kuhu mitte keegi teine tegelikult istuda ei tohi peale bändiliikmete, AGA oli ju unistuste päev!

Teel Martti Andree poole käisime läbi ka Sõmeru Vallavalitsusest, sest poisi koduvald soovis anda vaprale poisile teele kaasa kingituse ja heade soovide kaardi.

Martti Andree ja ta isa ootasid meid juba maja ees, poisil oli naeratus suur ja silmi jätkus ainult Jaagupi jaoks! Terve tee Tallinna poole rääkisid Andree ja Jaagup maailma asjadest.

Järgmine peatus oli Jaagup Kreemi kodu. Tutvusime ägeda siiliga, kel nimeks Müttaja, paitasime kahte imelist suurt koera, vaatasime Jaagupi garaažis olevat imelist autot, kus Andree sai ka sees istuda:) Jaagupi perelt head soovid kaasa saadud, jätkasime oma teekonda unistuste päevas.

Nordic Hotel Forum'isse jõudsime küll plaanitust pisut hiljam, aga kõik oli nii nagu peab! Turundusjuht Eha Kai Mesipuu tuli meile õue vastu, kõik saime sooja kallistuse ja ilusa tervituse.

Aga toavõtme asemel ulatas Eha Kai Marttile hoopiski kirja, kus seisis "Sinu hotellitoa ukse avab võti, milleni viib väike teekond:) Otsida tuleb seda nii maa alt kui maa pealt" ja siis me kõik läksimegi otsima. Jaagup ja Martti Andree olid väga tubli meeskond! Sattusime paikadesse, kuhu igaüks ei satu ja toavõtme leidsime hoopis hotelli katuselt!  Võtme juures olev kiri ütles "... siia paika satuvad vähesed! Siia pole kunagi varem sattunud ükski sinuvanune noormees :)".

Kui Martti Andre oma toa ukse avas OOTAS TEDA TOAS MUSTKUNTSNIK CHARLEKAS ja palju kingitusi!!!! Istusime kõik mõnusalt vooditele, aknalauale ja toolile ning  ALGAS TRIKIAEG! Charlekas näitas lahedaid trikke ja õpetas Marttile ka  paar trikki!

Hotelli restoranis Monaco ootas meid mõnus eineaeg. Sõime maitsvaid hõrgutisi, mida peakokk Virgo ka isiklikult meile tutvustamas käis ning loomulikult kutsuti Martti Andree restorani kööki, et talle sealseid saladusi paljastada.

Pärast maitsvat einet saatsime Jaagupi ja Charleka kallistuste ja tänudega ära. Mõlematel oli poisi jaoks äge kingitus varuks: Charlekal loomulikult kaardipakk autogrammi ja pühendusega ning Jaagupil Terminaatori CD, pühenduse ja autogrammiga! Ja mõlemad lubasid väikese poisiga hoida ühendust: Jaagup ootab Martti Andreed grillima ja Charlekas ootab, et poiss talle mõne uue triki õpetaks! :)

Kuna päev oli vara alanud, vajas Martti pisut kosutavat puhkust  oma ägeda vaatega hotellitoas. Kell 17.00 kohtusime fuajees ja Martti sai oma järgmise kingituse Forum Cinemalt, millele Karin Fenske oli juurde lisanud ka heade soovidega kirjakese. Film Sipelgamees ootas vaatajaid Coca-Cola Plazas.

Järgmisel päeval kohtusime kell 11 hotelli fuajees ning sõitsime otse Toompeale, kus meid juba oodati Stenbocki majas! Meid ootas peaministri kabinet! Martti sai ka peaministri toolil istuda!

Käisime ka Vabariigi Valitsuse istungite saalis, kus meid ootas kaitseminister Sven Mikser, kes ütles, et tal on väga suur au võtta vastu nii tublit poissi! Vaatasime ringi ja arutasime aktuaalseid valitsuse küsimusi:) Peaminister ja kaitseminister olid mõlemad varunud ka ägedad kingikotid vaprale posile. Tugevad käepigistused vahetatud ja olime jälle ühe huvitava kogemuse võrra rikkamad.

Õues ootas meid velotakso juht Kert, üllatus Eha Kai poolt Nordic Hotel Forumist. Sõitsime läbi vanalinna, kuulasime ajalugu, vaatasime ringi ja nautisime päikesepaistet.

Vanalinnas asub Marilyn Kerro pood Mecca, kuhu meid külla oodati. Martti Andree valis endale kingituseks õnnetoova amuleti ja poe poolt kinkis talle õnnekivi Ewelyn Viira. Martti Andree ütles, et ta ei võta seda  amuletti kunagi kaelast ära!

Unistuste päev algas üllatusega ja lõppes ka väärilise üllatusega - kui õue läksime, ootas meid maja ees valge iludus Porsche Cayenne, mille saatis meile Porsche Eesti esindus, et tubli poisi kodutee oleks turvaliselt mugav!