Minu unistuste päev

Joeli unistuste päev

Unistuste nädalavahetus Saaremaal!

Joel on julge ja vapper väike poiss Saaremaalt. Ema ja isa otsusega oli tema unistuste päev üllatus!

Nõnda ka oli – perega kohtusime Saaremaal, imelises Georg Ots Spa hotellis.

Esimene üllatus ootas Joeli juba tema hotellitoas: voodil olid kingitused!  Kolm venda pakkisid kingid üksmeelselt lahti ja hakkasid ägedat autorada kokku panema.

Pärastlõuna paiku kuulsime taevast mürinat-põrinat, mis muudkui ligines :) Kui pere hotellist välja jõudis, oli Oleg Sõnajalg juba oma vahva helikopteriga maandunud ning valmis Joeli unistust täitma.

Isa, suur vend ja superstaar Joel istusid säravate nägudega helikopterisse, lehvitasid meile ja läinud nad olidki. Tagasi jõudes ei olnud vaja küsidagi - see oli Joeli silmist näha, kui õnnelik ta on!

Sõitma viidi ka ema ja vabatahtlikud! Saaremaa oli kopterist vaadates imeline, täis pisikesi nukumajakesi ja kuninglik linnus oli nagu pilt postkaardil.

Maandusime, kallistasime ja peab ütlema, et sõnadest jäi meil kõigil puudu! Headus on imeline ja üks unistus sai täidetud! Kallistasime Olegi ja Siirit ning lehvitasime kaugenevale helikopterile.

Õhtusöögiks seadsime sammud toredasse söögikohta nimega Castello. Oh, mis armas silt seal Joeli ootas ja kaetud laud – me kõik tundsime, et olime väga väga oodatud.

Pärast õhtusööki oli kõigil veel jaksu külastada hotelli võluvat spaad. Kohtusime ujumisalal ja oh seda kilkamist ja rõõmu. Joel on nii tubli ujuja ning ega väike venna temast ka maha ei jäänud! Ujusime, kilkasime, saunatasime, korjasime kive, mängisime vaala  :)

Järgmise päeva hommikul kell 10 saabus külla Teele Viira. Teele ja Joel said kohe sõpradeks ja juttu jätkus kauemaks!

Päeva põhiatraktsiooniks oli sel päeval sõit poniga. Piletiteks mõeldud krõmpsuvad porgandid ostetud, suundusime rõõmsameelselt Kõljala Tallide poole, kus meid juba oodati. Vaatasime poni Oliviaga tõtt, nägime palju ilusaid hobuseid, kohtusime kass Maša ja koer Pätuga ning sõime pooled ponile mõeldud porgandid ise ära! No nii igaks juhuks :)

Samal ajal kui meie pere kolme vennakesega ponidega sõbraks saime, nautisid Joeli ema ja isa mõõõõnusat masssaaži hotellis.

Ja oligi aeg unistuste päevad kokku võtta. Särasilmne Joel ja tema pere üllatasid meid ise otsitud ja ise maalitud tänuga. Saatsime pere kallistustega teele!

Oli imeline unistuste täitumise nädalavahetus!

TAGASISIDE:

" Suur, suur aitäh, Minu Unistuste Päeva tiimile, et tulite nii kaugele, Saaremaale, ühe väikese poisi unistusi täitma. Need päevad olid kogu meie pere jaoks nagu üks suur IME. Seda enam , et olime just päev enne saanud ka rõõmustava sõnumi arstilt, olid need päevad nagu kirss tordil, tähistamaks seda rõõmusõnumit.

Tahame tänada väga:

- hotell Georg Ots Spa'd,  kus oli väga mõnus puhata ja supelda ning isale, emale mõeldud massaaži eest;

- perekond Sõnajalgu, kes ei pidanud paljuks täita üks Joeli unistus- lennata.

Loomulikult saime kõik võimaluse näha maalilist Kuressaare lossi ja linna. Restoran Castellot, kes olid Joelile valmistanud imelise vastuvõtu ja maitsva õhtusöögi meile kõigile. Kõljala hobusetalli, kus Joel sai näha millised näevad välja ühed tema lemmikud, väikesed ponid päriselt.

Teele Viirat, pakkumast mõnusat seltskonda ja loomulikult vabatahtlikke, kes mängisid lastega, kinkides sellega ka kvaliteetaega emmele ja issile.

Joel oli need päevad väga õnnelik, see paistis välja tema tegudest, näost ja silmadest.

Imelised hinged olete ja soovime, et ka paljudel teistel lastel oleks võimalik samuti teiega kohtuda, sest need lapsed on seda väärt!

Soovime Teile unistuste täitumisi! Joeli pere

MEENUTAV LUULETUS JOELI EMALT AASTA HILJEM:

" See oli umbes aasta eest,
kui Joel ei osand loota veel,
et elu, mis veel tundus karm,
võib peidus olla hoopis arm.
Nii siis Kersti ja Marleen,
sõitsid üle merevee,
et tuua meile päike kallis,
ära meie päevast hallist.
Me kohtumise kôlas armas rõõmuhüüd,
ja nii see seiklus algas nüüd.
Kostub kaugelt mingi mürin,
see ju lennusõidumasin.
Sõnajalg see lahke onu,
näitab kõrgelt meie kodu.
Castellos saime kõhud punni,
ägin kostis mitu tundi.
Pärast Spa's me suplesime,
kus magusalt ka tudusime.
Hommikul kui päiksekiir,
tegi Teele Joeliga üks tiir,
ponisid nad patsutasid,
porganditega neid kostitasid.
Lahkumisel südamesse langes kivi,
seks puhuks Joelil oli taskust võtta oma kivi!
On me elul nüüd hoopis teine uba,
mis sest, et Georg Otsas meil pole tuba! :)"