Minu unistuste päev

Lõbus perepäev Prangli saarel

Lõbusal perepäeval oli kõigil võimalus Prangli saarel piraatidena aaret jahtida.

Ühel ilusal maikuu pärastlõunal istusid privaatpankurid Swedbankist ja Minu Unistuste Päeva vabatahtlikud ühise laua taga ja nuputasid põnevaid ideid järgnevateks perepäevadeks. Siit sai alguse põnev mõte- minna seikluslikule mereretkele Prangli saarele. Idee tundus juba algusest peale nii huvitav ja kaasahaarav, et kogu tiim oli päeva korraldamisest väga õhinas. Seekord kaasasime üritusele pered Seljaajusonga ja Vesipeahaigete Seltsist. Vähem kui nädalaga olid kõik kohad juba täitunud, mis näitas, et idee Pranglile minekust ei köitnud mitte üksnes vabatahtlikke, vaid ka peresid.

Meie seiklus algaski 2. augusti varahommikul, kui Hansabuss kogus Tallinnast peale pered, et minna ühiselt saart avastama. Buss viis kõik Leppneeme sadamasse, kus neid ootas ees särtsakas piraaditar ja Minu Unistuste Päeva vabatahtlikud. Laadisime kompsud praamile ning reis saarele võiski alata.

Kohe sadamas saime ka väikese vihmasamaka, aga ega see meid ei heidutanud, sest eemal Pranglil paistis päike ja õige piraat ei karda ju vihma! Osad lapsed ronisid ka kapteni salongi ning lahke Wrangö kapten selgitas, mille jaoks üks või teine nupp mõeldud on. Nagu piraatidele kombeks vaatasid lapsed ka binoklist ega neid miskit merel ei ohusta ning lasid aeg-ajalt ka hoiatussignaali.

Kohe kui praamilt saime välja astuda, tervitas meid sõbralik kamp koeri. Teekond jätkus Prangli Rahvamajja. Aga mitte jalgsi, vaid ikka kastiautoga! Oh seda naeru ja elevust, kui kastikas mööda käänulist ja auklikku külateed meid sihtkohta viis.

Rahvamajas ootas meid ees külluslik hommikusöök. Kõhud täis, viis piraaditar läbi mõned vahvad mängud ning seejärel algas aardejaht, mille raames oli peredel võimalik ka omal jalal pisut saarel ringi jalutada. Nagu ikka ühele unistuste päevale tavaks, premeerisime peresid kingikotiga, kuhu sisse oli peidetud head ja paremat ning üks vahva lauamäng, et pered saaksid ka kodudes lõbusalt aega veeta.

Aardejaht oli vahepeal ka kõhud tühjaks teinud, aga õnneks olid Rahvamaja kokatädid valmistanud meile maitsva lõunasöögi. Märkamatult oligi meie aeg saarel lõpusirgele jõudnud. Jalutasime rõõmsas meeleolus sadamasse ning merereis Leppneemesse võis taaskord alata. Seekord siis pisut läbi loksutatud ja tuulest viiduna randusime õnnelikult sadamas.

Tegime veel sadamas grupipildid ja saatsime pered bussi peale- kaasa kõigile suured kallistused ja soojad sõnad :)

TAGASISIDE:

"Mulle meeldis kõige rohkem hea piraat! Ja see, et ma ära ei uppunud laevas ja veoauto kastis sõita sain!" -Jakob (3 aastane)

"Kogu piraadiatribuutika, tänukiri ja kingipaki sisu oli ka väga popp, seda jagati kodus rõõmsalt vennaga ja imetleti pikalt :-)" -Jakobi  ema

" Väga tore oli. Nii hea, et on häid inimesi olemas." -Raimondi ema

" Prangli oli väga mõnus koos oma vihmasadude ja päikesega. Paulile jättis kapteni juures sõitmine unustamatu mulje,Kaspar näitas vanaemale üli õnnelikult tühja õhupalli :) ja mees korjas metsa alt portsu kukeseeni ja mina olen hetkel lihtsalt õnnelik diivanil pehmete patjade keskel ja kolme rahuloleva mehega". -Pauli ema

VABATAHTLIKUD: Kristiina Gabor-Mägi, Meery Reitel, Marge Kalda, Kertu Siir, Ursula Palusoo, Jelena Demitševa, Olga Kuznetsova, Tatjana Noorhani.