Minu unistuste päev

Gabrieli Unistuste Päev

Rõõmsameelse Gabrieli unistuste nädalalõpul täitus tema kõige suurem soov - ujuda koos delfiinidega!

Külastasime Gabrieli Märjamaal ühel ilusal suvepäeval.  Koos maitsvat kooki süües uurisime tema unistuste kohta.

Gabriel on väga rõõmsameelne, jutukas poiss ja unistusi ning hobisid on tal palju – talle meeldib ujuda, lugeda, filme vaadata, leiutada, inglise keelt õppida, väga armastab ka loomi. Kõige suuremat unistust ei julgenud ta alguses öelda, sest arvas, et see on  liiga suur, et võiks kunagi üldse täide minna. Väikese pärimise peale ta siiski rääkis, et tema lemmikfilm on "Dolphin tale", mis räägib poisi ja delfiini sõprusest  ning suurim unistus on ujuda koos delfiinidega.

" Meie unistuste nädalalõpp algas neljapäeval Tallinna lennujaamas, kust sõitsime lennukiga Riiga. Meid tuli ära saatma vabatahtlik Tuuli, kellel olid kaasas toredad kingitused Gabrielile- raamat „Ütle mulle miks“, järjehoidja ning DVD „Dolphin tale“ I ja II osa.

Sellest filmist sai Gabrieli unistus üldse alguse. Film jutustab ühe poisi ja delfiini sõprusest. Gabrieli unistuseks oligi ujuda koos nendega. Kui Tuuli ja Maarika meil ühel suveõhtul külas käisid Gabrielit nn „üle kuulamas“, siis arvas Gabriel, et see unistus on liiga suur. Ta oli kindel, et see unistus ei täitu ning alguses ta sellest üldse ei rääkinud kuid Maarika ja Tuuli suutsid nii kavalalt ta sellest rääkima panna!

Gabriel polnud kunagi varem lennukiga sõitnud. Talle meeldis, kui lennuk kiirendas. Pilvede peal paistis päike.

Kui me olime Riiga jõudnud, ootas meid ees pikk sõit Klaipedasse. Lennujaamas bussi oodates pommitas Gabriel mind “miks” küsimustega uuest kingiks saadud raamatust ning talle tegi palju nalja, kui ma midagi valesti vastasin.

Õhtul pärast kaheksat jõudsimegi kohale ning suundusime kohe hotelli puhkama.

Hommikul pärast hommikusööki läksime delfinaariumisse delfiinide showd vaatama. Gabriel ei suutnud oma silmi uskuda, et näeb päriselt delfiine. Ta silmad särasid! Pärast seda pidime veel veidi ootama, et täituks tema eluunistus- delfiinidega ujumine.

Lõpuks oli see käes! Meile tulid vastu kaks treenerit, kes meid väga soojalt vastu võtsid. Meid juhendati riietusruumi, kus pidime selga panema kalipsod. Ooteruumis oodates nägime, kuidas kaks delfiini eraldi basseini lasti. Väiksem delfiin oli väga mänguhuviline ning võttis basseini äärest palli. Ta ei tahtnud seda üldse treenerile tagasi anda. See tegi meile nii palju nalja. Basseini minnes oli Gabriel nii õnnelik ja elevil. Esimese asjana sai ta delfiinile pai teha. Treeneri käskluse peale keeras delfiin ennast selili ning uimedest kinni hoides sõidutas ta Gabrielit vees edasi. Meid õpetati, kuidas nendega suhelda. Kui patsutasid vett, tulid delfiinid meie juurde. Delfiinid olid vahel ka ulakad. Mõne käskluse peale näitasid nad meile saba, tegid nalja. See oli nii lõbus. Minule läks kõige rohkem hinge hetk, kui nägin, kuidas delfiin oma uimed Gabrieli ümber pannes, teda kallistas. Hotelli tagasi minnes ütles Gabriel, et ta hakkab siin igal aastal käima. Pärast delfiinidega ujumist oli ta väga rahulolev ning õnnelik.

Laupäeva hommikul sõitsime bussiga tagasi Riiga. Bussijaamast sõitsime taksoga hotelli. Hotellituppa sisenedes olid patjade peal kommid. Kui me olime veidi puhanud, koputati meie uksele. Gabriel läks ust avama. Teda üllatati puuviljadega ning väga südamliku kirjaga „Minu unistuste päeva“ poolt. Minu rõõmupisarad ei tahtnud kuidagi lõppeda. Õhtul läksime ka Riia loomaaeda, sest Gabriel tahtis väga näha kaelkirjakuid. Pärast loomaia külastust suundusime tagasi hotelli puhkama.

Pühapäeva hommikul sõitsime taksoga lennujaama, kust omakorda lennukiga Tallinnasse tagasi. Lennukist meeldis Gabrielile alla vaadata ning arvata, mis koht seal all on.

Gabrielil oli reisil olles kogu aeg naeratus näol ning sära silmades. Ta oli väga asjalik ja hea reisikaaslane!"  Gabrieli ema

TAGASISIDE:

„Delfiinid on hästi tugevad ja kõvad. Mulle meeldis talle pai teha. Nii tore oli, et nad ulakalt saba lehvitasid. Tahan sinna tagasi minna sünnipäeva raha eest. Mulle meeldis taksoga sõita ja lasteeinet süüa. Lennukis oli ka lahe. Saan nüüd delfiini filmi igal ajal vaadata. Aitäh!“  - Gabriel

„Armas „Minu unistuste päeva“ meeskond! On kirjeldamatult hea tunne, kui keegi täidab sinu lapse võimatuna näiva unistuse ning näha oma lapse siirast rõõmu. Meil on nüüd palju rohkem jõudu, et raskustega toime tulla. Te olete nagu maapealsed väikesed inglid, kes toovad rõõmu eriliste laste päevadesse. Ma soovin, et ka Teie unistused täituksid! Aitäh, et olete olemas meie jaoks! - Gabrieli ema Liaana

VABATAHTLIKUD: Tuuli Tromp,  Sandra Tarve,  Maarika Pukspuu

Toetajad

WRIS     Tallink Hotel Riga    Apollo    Helen Dubrovkini joonistused    Pepe järjehoidjad