Minu unistuste päev

Gete-Ly unistuste päev

Lennundushuviline Gete-Ly

Gete-Ly on üks vahva nelja aastane tüdruk, kes unistas lennukitest ja ujumisest. Isa sõnul peatasid nad tihti Tallinnas käies lennujaama juures auto, et lennukeid maandumas ja õhku tõusmas vaadada. Tegelikult võiks Gete-Ly vabalt sassi ajada tema kaks aastat noorema õega, kellega nad on äravahetamiseni sarnased, kui just üks teisest jupike lühem poleks :) Gete-Ly ja Meribel on täiesti lahutamatud ning üks ei jää teisest sammugi maha.

Gete-Ly unistuste päev sai alguse ühel esmaspäeva pärastlõunal, kui issi Märt töölt koju jõudes ütles, et nüüd pakime asjad ja sõidame Tallinnasse. Esimese õhtu veetis pere Meriton Conference & Spa hotelli sviidis, kus neid ootas juhistega ees Minu Unistuste Päeva vabatahtlik Kristina ning sõbralik vastuvõtt hotelli poolt. Tuppa jõudes ootasid ees väikesed üllatused ning tervituskiri Minu Unistuste Päeva tiimilt. Samal õhtul sai pere nautida spa-rõõme hotelli veekeskuses.

Pere esimene lennureis

Järgmisel hommikul tuli varakult ärgata, sest algas sõit lennujaama. Vanemad Anne ja Märt jätsid Gete-Ly-le kogu päeva üllatuseks ning seda suuremad olid emotsioonid, kui Gete-Ly sai teada, et algab sõit lennujaama ja sealt edasi lennukiga Saaremaale! Kuigi lennuk tegi üpris kõva häält, siis aknast välja vaadata oli põnev ja pere esimene lennureis võis alata.

Saaremaa lennujaamas oli vabatahtlik Kedi juba perel vastas ning võeti ette reis Muhu Jaanalinnufarmi, kus oli põnev nii suurtel kui väikestel. Lapsed said loomadele pai teha ning näha, milline näeb välja jaanalinnu muna ja linnule ka eemalt süüa anda. Jaanalinnufarmis oli väga vahva, seal olid jaanalinnud, kängurud, sebrad, küülikud, alpakad, ponid ja emud.

Edasi viis sõit Angla Tuulikumäele, kus võis näha ja proovida, kuidas vanasti käsikiviga jahu jahvatati ning millised tuulikud ka seest välja näevad. Kui pereisal tuli käsikivi jahvatamine välja märkamatu kergusega, siis pereema käes veski nii kiiresti ei liikunud. Õnneks jäi naba paigale, aga nalja sai selle eest palju. Ka Anglas nägime erinevaid loomi ja lahke pererahvas lubas Gete-Ly ja pere leivakorviga kitsi söötma.

Üllatused GoSpa-s

Vahepeal kõhud täis söödud, jõudis pere oma GoSpa peretuppa, millest sai järgmiseks kaheks päevaks nende kodu. Tüdrukuid ootasid toas ees kingitused ning kingituseks saadud printsessilossi ja selle tegelastega jätkus tüdrukutel mängulusti mõlemaks päevaks. Suur veesõber Gete-Ly sai taas õhtu veeta õe ja vanematega spa-s sulistades.

Teisel päeval viis lend tagasi Tallinnasse õhtul ning kuna GoSpa võimaldas perel kuni lennuni toas viibida, siis said lapsed sel päeval lausa kaks korda veekeskust külastada. Päeval käisid väikesed printsessid tutvumas ka Kuressaare lossiga ning uurimas, kuidas erinevatel aegadel elati ja toimetati. Lossis nägime ka vanaaegset tuletõrje masinat, mis oli väga põnev, sest issi Märt töötab tuletõrjes ning tänapäeval selliseid masinaid enam ammu kasutusel pole. Loss oli nii suur ja põnev, et märkamatult oligi seal uudistades kolm tundi nagu niuhti möödunud. Jõudsime veel veidi jalutada ja kuna lastele oli lubatud, et enne lahkumist veel ujuma minnakse, siis möödusidki viimased hetked enne lennule minekut veelkord spa-s. Oh seda rõõmu! Kuressaare kohal olid samal päeval olnud lennuharjutused ning lennujaamas õnnestus veel eemalt uudistada suurt NATO kaubalennukit ja varsti saigi uuesti lennukisse suunduda, et tagasi Tallinnasse sõita.

TAGASISIDE: "Erilised tänud Dr. Sirje Tarrastele, kuna tema esitas meie tütre Gete-Ly kroonilise haiguse tõttu Heategevusfondile Minu Unistuste Päev. Kui meiega ühendust võeti, siis me ikka veel ei suutnud uskuda, et Gete-Ly saab enda unistuste päeva. Esimene kohtumine oli meil Pärnus Kedi ja Rebeccaga, kus uurisime vaikselt kõik koos, millest Gete-Ly unistab. Gete-Ly Unistuse Päev möödus väga lõbusalt ja üllatusterohkelt. Kõige südamlikum selle kõige juures oli see, et meil võimaldati teha seda terve perega. Mis väga eredalt meelde jäi oli Meritoni hotellis Gete-Lyle mõeldud hotellipoolne tervitus peeglil, see oli nii armas.

Saaremaale jõudes ootas Kedi meid, et Gete- Ly unistus edasi täita. Kõige pealt võtsime ette reisi Jaanalinnu farmi, kus oli nii lastele, kui ka meile väga põnev. Saime loomadele pai teha ja ka jaanalindude kohta rohkem teada. Sealt liikusime edasi Angla tuulikutesse, kus olid loomad ja erilist huvi pakkusid lastele kitsed...pererahvas tuli vastu ja andis lastele leiba, et kitsesid sööta, lõpuks muidugi olime kõik kitsekesi söötmas. Uurisime ja jalutasime ringi ning aeg läks väga kiirelt. Lapsed olid üsna väsinud juba päevast ja siis otsustasime sõita Kuressaarde, et kõhud täis süüa. Kui kõhud täis, suundusime GOSPAsse, kus ootas ees meid väga mõnus peretuba. Seal olid õhupallid, kingitused lastele ning tervele perele Minu Unistuste Päevasaunalinad. Riided vahetatud, läksime ujuma, sealt me muidugi niipea enam ära ei saanud, kuna lapsed olid tõeliselt õnnelikud, et juba teist päeva saavad suplema.
Koju jõudes olid meie emotsioonid laes, me muudkui rääkisime, kui tore meil oli ja et see ei olnud ainult Gete-Ly Unistuste Päev, vaid see oli meie terve pere Unistuse Päev! Ja seda kõike, kui vahva ja mõnus oli, seda lihtsalt ei anna sõnadesse panna. Otseloomulikult oleme väga tänulikud Minu Unistuse Päevatiimile, sest tänu neile see kõik sai toimida täpselt nii nagu need kolm päeva olid. Nii, et erilised kniksud ja kraapsud Kedile, Rebeccale ja Kristinale! Aitähhh, aitähhh, aitähhhh!

Te olete super inimesed ja teete seda asja südamega!!!" - Gete-Ly vanemad Anne ja Märt