Minu unistuste päev

Maria unistuste päev Disneylandis

Maria unistuste päevad Disneylandis on kokku võtnud Maria ema nende vaateväljast! :)

„Kolmapäeva hommik algas rõõmsalt, kuid väikese närviga, nimelt ootas ees perekonna esimene ühine lennusõit. Lennujaama jõudes ootasid ees meie uued Minu Unistuste Päeva sõbrad, kes aitasid Maria unistuste päeva täide viia. Oli väga tore nende kõigiga lõpuks kohtuda ja isiklikult oma väikese kingitusega tänada.

Järgmisena tehti Mariale lennujaamas väike ekskursioon. Ekskursiooni juurde käis ka sõit lennujaama valdusel uhke uue Porchega, mis Mariale väga meeldis. Nägime erinevaid lennukeid ja angaare, saime teada mismoodi lennujaamas asjad käivad. Saime ka teha 3D pildi, mis jäi väga lahe. Jätsime hüvasti ja suundusime lennuki peale. Lennusõit oli alguses hirmus, sest Maria ega ka tema isa polnud ennem lennukiga sõitnud. Kui lennuk juba pilvede peale jõudis, olid mõlemad nagu kleebitud akna külge ja põnevusest pakatamas.

Pariisi jõudes avastasime, et Eesti on ikka nii väike. Pariisi lennujaam oli võrreldes Lennart Meri nimelise Tallinna lennujaamaga väga suur. Taksosõit lennujaamast Pariisis asuvasse hotelli oli huvitav, nägime mitmeid huvipakkuvaid asju ja taksojuht mängis meile giidi.

Esimesel õhtul, peale hotelli sisse seadmist läksime Eiffeli torni otsima. Õnneks oli see meile väga lähedal. Õhtu oli ilus ja väga soe. Ligidalt oli Eiffeli torn väga kõrge ja säras väga kaugele. Kahjuks jõudsime sinna liiga hilja ja järjekord oli liiga pikk. Paraku sai ka meil julgus otsa, seega ülesse me ei läinudki. Selle eest tegime aga palju pilte ja nautides öist Pariisi, jalutasime veel tükk aega ringi.

Järgmisel päeval jalutasime Võidukaare (Arc de Triomphe) juurde. Võidukaarele jätkus meil julgust ronida, Maria käis lausa kaks korda üleval. Vaade ülevalt oli võimas, kui ainult poleks nii palju treppe olnud. Arhitektuur oli ilus ja hästi säilinud. Tutvusime Võidukaare ajalooga ja nautisime kogu perega igat momenti.

Õhtupoole saabusime Disneylandi, nimelt hotelli Kyriad. Hotell oli nagu mõis, väga kaunis ja hubane. Seadsime siis ennast valmis Disneylandi minema, kui avastasime, et Pariisi ilm on kevadiselt soe ja meil ei olnud vastavaid riideid ega jalanõusid. Talvesaabastega ikka ei vantsi tervet päeva. Otsustatud! Läksime shoppama, mis tuli välja on väga väsitav tegevus. Saime metrooga sõita, mis oli meie jaoks ka esimene kord ja ülimalt huvitav kogemus. Mitu tundi hiljem, kui kõik ostud olid tehtud ja ise surmani väsinud, põgenesime hotelli puhkama. Nautisime ilusat kevadist õhtut ja pidasime plaani, kuidas järgmisest päevast viimast võtta.

Kolmandal päeval, reedel algas meie seiklus Disneylandis. Hotelli eest läksime bussiga parki, mis oli väga mugav. Pargi ees oli kunstnik, kes joonistas meist koomiksilaadsed pildid, mis jäid väga lahedad. Maria silmad vaikselt säramas, sammusime lossi poole, mis kaugel silma pilgutas. Park ise oli võimas- kõik majad, lossid, atraktsiooni, olid nii elutruud ja väga suured. Silm lihtsalt puhkas. Disneylandi loss oli väga ilus vaatepilt, mida ümbritsesid purskkaevud, erinevad kujud ja ilupeenrad. Lossist seest leidsime Uinuva kaunitari loo ja koobastest isegi draakoni, mis Mariale väga meeldis.

Järgmisena läksime Adventurelandi, kus leidsime Aladdini lossi, Robinsonide puumaja, Aarete saare, Piraatide ranna ja Indiana Jonesi templi. Maria lemmik terves pargis oli Phantom Manor, sinna viisid jalad mitu korda. See oli õuduste maja, paljude eriefektidega, kus luukered ja kummitused ärkasid ellu, uksekoputid liikusid ise, akendest paistis torm, keegi naeris selja taga jne.

Fantasyland oli printsesside maa, mis Mariale eriti peale ei läinud. Sealt läbi jalutades leidsime huvitava Alice Imedemaal laburündi. Discoveryland oli rohkem poistele mõeldud ja seal läks meil eriti kiireld. Maria silmi köitis aga allveelaev Nautilus, kus saime näha ja kogeda, mis tunne on olla allveelaevas.

Lõpuks sõitsime rongiga, mis viis meid ümber Disneylandi, kust oli võimalik silmitseda tervet parki, sõit oli põnev ja väga meeldiv hetk puhkuseks, kuna jalad juba valutasid.

Õhtul avastasime, et kõik kogunevad Lossi ette, uurisime siis maad ja meile öeldi, et hakkab suur laser- ja ilutulestikuetendus. Miki esitles kõiki Disney multikaid laulu, eriefektide ja ilutulestikuga. Etendus kestis pool tundi ja see oli suurepärane. Marial tulid rõõmupisarad silma. Ta oli nii tänulikselle ilusa kingituse eest, mis talle oli tehtud.

Viimasel päeval käisime Disneylandi teises pargis Disney Studios. Disney Studios oli võimalik tutvuda multikate tegemise ajalooga, sellega kaasneva protsessiga, samuti saime näha, kuidas filmides eriefekte tehakse- kogemus, mis oli väga hariv ja lõbus. Nägime palju erinevaid filmides kasutatud autosid ja võtteplatse.“

TAGASISIDE:

„Täname Teid väga põneva ja meeldejääva seikluse eest! Me poleks kunagi osanud sellisest reisist unistadagi. Mariale jääb see veel pikaks ajaks meelde. Tänan Teid, et tegite mu väikesele päikesele nii ilusa kingituse. Veel kordsuur tänu!“- Maria perekond