Minu unistuste päev

Monika unistuste päev

Monika jõudis teha oma unistuste päeval väga palju lahedat koos sõbrannadega! :)

Monika on väga tagasihoidlik, kuid ütlemata armas ja südamlik noor preili. Kui temaga kokku saime, siis võttis meil esialgu aega, et tema salasoovideni jõuda. Kui pereema imelise koogi seltsis oli juba pisut jääd murtud, siis hakkasid valla pääsema ka Monika unistused. Noor daam tõi välja make-up’i, loomaaia, hobused, Grete Paia, sõbrannadega koos olemise, popstaarid ja palju muud. Kuna tüdruk polnud otseselt kunagi ka Tallinnas aega veetnud, siis lendasid meie ideed suurelt ühe eriti laheda tüdrukute nädalavahetuse poole.

6-nda mai hommikul asus vabatahtlik Triinu rõõmust pakatava autojuhiga Tallinnast teele, et Monika sõbrannadega peale võtta ja pealinna sõidutada. Kogu päev oli neidude jaoks üks suur üllatus, mis hakkas tasapikku kooruma.

Esimeseks peatuti loomaaias, kus super giid meile loomaaia telgitaguseid näitas ja juhtus nõnda, et imetlesime läbi kõik äsja sündind loomabeebid ning veetsime ühe mõnusa pikniku jääkarubeebi seltsis. Sealt edasi suundusime shopingule, mille käigus Monika sai pealaest- jalatallani Reservedis stiilselt riidese, et muidugi suunduda Hiltoni hotelli sviiti, kus ootas teda imetabane meikar ning fotosessioon Grete Paiaga!

Kui pildid tehtud, siis ega ei saa kaunist meiki ja uusi riideid seisma jätta. Nõnda oligi järgmiseks peatuseks oi kui maitsev õhtusöök Restoran Pegasuses ning väike õhtune jalutuskäik imekaunis vanalinnas. Hotelli tagasi jõudes viskasime kõik lebosse suurde-suurde voodisse ja ajasime tüdrukute juttu, kuni äkki käis koputus uksele- toateeninduspoisid. Ei keegi muu, kui Karl-Erik Taukar ja Eric Kammiste! Piisas vaid ühest noodist, kui noored neiud olid sulanud nagu jäätis suvisel päeval. Koos nautisime hotelli peakoka poolt valmistatud torti, privaatkontserti ja arutlesime elulistel küsimustel, nagu näiteks millise elukutse oleksid poisid päriselt pidanud valima. Kui Taukar ja Kammiste olid järgmisele esinemisele saadetud eriti tugevate kallistuste ja muskli katsumistega, siis jätkus sädistamine teemal, kui tuus see kõik oli ja magama saime alles järgmise päeva varahommikul. :)

Pühapäev möödus mõnusalt hilise hommikusöögi ja spa seltsis, millele järgnes kokkuvõttev vaade Tallinna Teletornis. Sealt edasi sai tehtud otseloomulikult veel üks fotosessioon Pirital, mis võttis kõhu päris tühjaks ja nii tegime ühe pizzase ja pastase hilise lõna veel enne kojuminekut.

Oli täiesti fantastiliselt tuus tüdrukute nädalavahetus absoluutselt imeliste inimeste seltsis!