Minu unistuste päev

Aroni unistuste päev

Münchenis täitusid tõelise autofänni unistused

Millest unistab üks teismeline poiss, kes on suur autofänn ja teab kõike nii autode mudelitest, võimsustest, kiirendustest kui veel paljust muustki? Kindlasti on see unistus seotud autodega! Aroni unistuste päeva keskseteks märksõnadeks saidki BMW ja Lamborghini.

Üllatusi täis sünnipäev

Üllatusvisiidi ja imelise unistuste päeva uudise tegime Aronile teatavaks tema sünnipäeval. Andsime üle soojad õnnesoovid ja kingituse Inchcape Motorisilt. Kingitus oli ühtlasi vihje, mis teda unistuste päeval ees ootab.

Teatasime üheskoos vabatahtlikega rõõmsa uudise, et Aronit ja tema peret ootab ees reis hiiglaslikku BMW keskusesse Saksamaal Münchenis. On ju BMW poisi lemmikautomark! “Ma olin väga üllatunud ega uskunud, et see on päriselt võimalik,” ütles noormees uudisest kuuldes.

Ka kingitust ei raatsinud ta kohe avada, kuid hiljem seda lahti pakkides oli tema rõõm suur. Tõelisele autofännile kohaselt kinkis Inchcape Motors Aronile BMW logoga nokamütsi ja seljakoti!

Ent see ei olnud veel kõik! Kuna Aron on ka suur tõukerattafänn, siis oli meiega kaasas üllatuskülaline, noormehe iidol ja Eesti üks parimaid tõukerattasõitjaid – Karl-Erik Palo –, kes oli lahkelt valmis sünnipäevaseltskonnale trikke näitama.

Uudistamist lennukipardal

Aron ei suutnud uskuda, et tema suur unistus BMW keskuse külastusest täitub enne, kui ta lennuki pardale astus.

Teades, et Aroni veel üheks kireks on lennukid, üllatasime teda ka pardal. “Kui stjuardess lennukis minu nime küsis ja mind endaga kaasa kutsus, arvasin esiti, et olen midagi valesti teinud, kuid teisalt oli stjuardess väga rõõmsa näoga ning see tundus kahtlane,” muigas Aron.

Selgus, et talle avanes erakordne võimalus külastada lennuki kokpitti, rääkida Nordica kapteniga juttu ning näha oma silmaga, milline imeline maailm juhikabiinist avaneb.

Avastusretk BMW keskuses

Münchenis viisime asjad hotelli ja suundusime seejärel kohe BMW keskusesse. Ülipõnev päev BMW-de keskel võis alata!

Kõigepealt tehti meile ekskursioon BMW tehases, mis paikneb hiigelsuurel territooriumil. Seal sai tõeline autofänn oma silmaga näha, kuidas sõna otseses mõttes plekklehest sadade robotite abiga uus 3. seeria BMW valmib, ning sedagi, kuidas erinevad kooste-etapid ja kontrollid toimuvad. Seejuures võis veenduda, kuidas iga robot oma ülesannet üheminutilise täpsusega täidab.

Giidituur oli väga huvitav, sest Aron sai ka oma teadmisi näidata ja giidi juttu täiendada. Giid oli üllatunud, et 14-aastane poiss nii palju teab.

“Mind üllatas tehases kõige enam see, et ühe liini peal valmivad eri keretüübiga mudelid – sedaan, luukpära jms,” ütles Aron, kellega tema autohuvilisest isa igati nõustus.

Ekskursiooni järel seadsime sammud BMW Maailma, kus võis imetleda uusi mudeleid. Seal sai ka autodesse sisse istuda ning autoladu uudistada. Selgus, et klientidel on võimalus lisatasu eest tellida auto kättesaamine roboti poolt.

Viimaks ootas ees retk ajalukku ehk BMW-teemaline muuseum, kus Aronil oli palju äratundmisrõõmu. Tehase ümbruses võis sõitmas näha palju BMW-sid, nii uusi kui ka alles testimisfaasis olevaid mudeleid. Tõelisele autofännile jagus uudistamist BMW Maailmas küllaga ja sinna oleks Aron võimalusel jäänudki.

Lisaks külastasime Müncheni teletorni, vanalinna, olümpiaküla ja -staadionit. Kõiki neid meelejäävaid elamusi saatis päikesepaisteline soe ilm.

Sõit edeva Lamborghiniga

Kui me Tallinna Lennujaamas maandusime, ootas Aronit veel üks üllatus. Nähes, et vabatahtlik maksab ära kaks parkimispiletit, sai poiss aru, et see on seotud ilmselt autoga, kuid tal polnud aimu, millisega. “Kas ma lähen sõitma selle Porchega?“ küsis ta uudishimulikult.

Ei! Meil oli varuks veelgi ägedam üllatus – ülivinge ja edev Lamborghini Huracan Performante Spyder –, mis on poisi teine lemmikautomark. Seesama auto, mida ta oli varem salongis spottimas (spottimine tähendab luksusautode pildistamist) käinud, viis Aroni nüüd lennujaamast koju. Võimas ja kiire mootor ning tähelepanuäratav mootorihääl on muusika iga autofänni kõrvadele.

Lamborghini sõitu jääb poisile meenutama käsitsi valmistatud mudelauto uhiuuest maasturist Lamborghini Urust Auto 100 esindaja poolt. Mudelauto leidis endale esindusliku koha poisi riiulil. Äge sõidukogemus pani sellele mälestusterohkele unistuste päevale igati väärilise punkti.

Suur rõõm oli kuulda, et Aroni autoinseneriks saamise soov ja unistus sai tehase külastuse järel veelgi hoogu juurde. Meie hoiame pöidlad pihus ja oleme väga rõõmsad, et saime omalt poolt sellele kaasa aidata!

VABATAHTLIKUD: Evelin Tatter, Evert Eero, Kristina Aarela

TAGASISIDE:

" Kallid unistuste täideviijad!

Suurimad tänud selle eest, mida te teete, mida te teinud olete ja mida te veel tulevikus korda saadate! :)

Meie muinasjutt, sest nii see tundub siiani, sai alguse veebruaris, kui meiega võttis ühendust Minu Unistuste Päeva meeskond. Saime kokku Blissis ja vestlesime pikalt. Tundub, et Aron suutis väga selgelt väljendada oma unistusi, sest see, mis edasi sai, oli isegi rohkem kui üks inimene oskaks üldse unistada.

Ootusärevus Münchenisse mineku ees oli väga suur. Kalendrist loeti kuupäevi ja nokamütsist sai lemmikriideese, mida ei tahetud kodus isegi öösel peast võtta.

Aroni lause lõpuks koju jõudes oli, et ei tasu kunagi lõpetada unistamast, sest see, mida sa väga, väga tahad, võib ka mingil hetkel siiski täide minna!

Meie pere tänab südamest Minu Unistuste Päeva heategijaid ning soovib neile jõudu, jaksu, rõõmsat meelt ning rohkelt tegusid, sest see, mida nad teevad, on lihtsalt ilus ja armas.

Tugevad kallistused kõigile! :)  Suured, suured tänud!" - Aron oma ema ja isaga

Toetajad

Koostööpartner   Nordica      Go Travel    Auto100    Inchcape Motors    Karl-Erik Palo