Minu unistuste päev

Karl-Everti unistuste päev

Karl-Everti unistuste päev möödus lustides ja uut ametit õppides

Karl-Evert külastas augusti esimesel nädalal koos perega Minu Unistuste Päeva korraldatud pereüritust Mahlasummer, kus osalesid MTÜ Seljaajusonga ja Vesipeahaigete Seltsi liikmed ning nende pered. Poiss pani seal oma suure unistuse kirja soovide puule ja oli üks kolmest lapsest, kelle unistus täituski.

Suure laevaga Rootsi

Karl-Evert unistas laevasõidust Rootsi pealinna Stockholmi. Ta soovis sinna minna koos kogu oma perega.

Minu Unistuste Päeva vabatahtlik Kersti ootas peret 17. augusti õhtul Tallinna D-terminalis. Õhk oli elevust täis, sest „Suur laev“ oli just see, mille Karl-Evert soovide puule kirjutas.

Kui pere oli kajuti üle vaadanud ja pisut puhanud, läksime avastusretkele. Ehtsate piraatidena kõndisime läbi kõik laeva korrused. Laeva aknast paistis tormine meri, kuid seespool nautis reisiseltskond laevameeskonna külalislahkust. Väga vahvaks osutus laste mängutuba, kus lapsed oleksid veelgi kauem aega veetnud, kui poleks kätte jõudnud uneaeg.

Lõbus päev lõbustuspargis

Järgmisel hommikul saime kõik kokku hommikusöögilauas. Imetlesime aknast avanevat vaadet, nautisime laevatöötajate sõbralikkust ja väga maitsvat hommikusööki. Kaptenid on teatavasti täpsed – jõudsime Stockholmi täpselt õigel ajal. Edasi viiski tee meid järgmise tähtsa unistuse juurde – Gröna Lundi lõbustusparki.

Gröna Lund on Rootsi vanim lõbustuspark, kus on umbes 30 atraktsiooni ja kõiksugu põnevat tegevust nii väikestele kui suurtele. Autod, rongid, karussellid… Vahva melu ja ilus suvine päike!

Igatahes lõbu oli laialt ja pereliikmete silmad särasid rõõmust. Vahvat päeva lõbustuspargis jääb unistuste päeva peakangelasele meenutama suur pehme sõber – Panda Kröna.

Ekskursioon kuningalinnas

Lõbustuspargi järel istusime juba tuttavasse bussi ja sõitsime Stockholmi avastama. Esimene peatus oli uhke kuningaloss. Kuningat me sel kaunil päeval küll ei kohanud, kuid loss ise oli kuninglikult ilus. „Ja suur on,“ teatas Evert, kui oli hoonet juba mõnda aega imetlenud.

Linnaekskursioon lõppes unise nohinaga. Oli ju päev täis palju erinevaid emotsioone ja ägedaid linnamuljeid. Õhtul laeva naastes otsustasime mugavates kajutites natuke puhata.

Kaptenisild tekitas elevust

Hiljem palus kapten Roland Lemendik meid kaptenisillale. Just seal on inimesed, kes vastutavad nii päeval kui ööl laeva ohutu navigeerimise eest. Muu hulgas saime teada, et inimese sattudes üle parda heisatakse punast ja kollast värvi lipp.

Tundub, et peale kapteni meeskonnaga tutvumist on Eestil tulevikus lootust vähemalt kahele vaprale kaptenile – vennad Karl-Evert ja Markus said istuda kõige tähtsamal kohal ja olid selle üle väga uhked. Nii umbes 20 aasta pärast on nad seal kindlasti tagasi, kuid siis juba kapteni rollis, arvasid nad. Praegu oli peaproov.

Hommikul ootas meid tuuline ja vihmane Tallinn, kuid unistajad ei lasknud end sellest sugugi segada. Kallistasime ja panime jope selga ka Panda Krönale, sest ega need pandad vist vihma talu jah. :)

Oli üks ütlemata vahva Unistuste Päev. Aitäh, Karl-Evert, et ka mind kaasa kutsusid!

TAGASISIDE:

"Evert oli juba enne reisi väga põnevil ja ootas seda väga. See päev tegi Everti kindlasti rikkamaks mitmes mõttes. Esimest korda sai ta sõita suure laevaga ja esimest korda käis ta välismaal. Kõik oli korraldatud ja organiseeritud suurepäraselt ja meil koos Evertiga jäi üle seda päeva ainult nautida. Ja no see, et meid lasti kaptenitekile, oli uskumatu ja kindlasti meeldejääv. Loomulikult ei olnud vähem tähtsad ka lõbustuspark ja panda Kröna :) Küsisin Evertilt, et mis talle kõige rohkem meeldis. Sain vastuseks, et KÕIK :) Ühesõnaga oli üks tõeliselt imede imeline unistuste päev!"  - Karl-Evert, Karl-Marcus, Getter, Kersti ja Toomas

VABATAHTLIKUD: Kaari Lainevool, Kersti Urbala

Toetajad

ENDOVER       Tallink      Tallinki laevameeskond      Kaptenisild - kapten Roland Lemendik