Minu unistuste päev

Rasmuse unistuste päev

Rasmuse seiklusi täis unistuste päev

Rasmuse unistuste päev algas reisiga Rootsi pealinna Stockholmi, mis kestis mullu 2. detsembrist 3. detsembrini. Reisimuljeid kuulsime aga alles nüüd, 17. veebruaril, kui toimus Rasmuse unistuste päeva teine osa.

Stockholmi avastusretk

Rootsi sõitsime detsembri alguses Tallinki laevaga. Rasmus nautis laevasõitu koos oma ema ja isaga kohe väga-väga! Koos meenutati, kui vahva oli tegelikult Rootsi pealinna ilma giidita avastada. Lihtsalt võtta laeva pealt kaart kaasa ning otsida Vasa muuseum ja Stockholmi kuningaloss omal käel üles.

Perele meenus seegi seik, kuidas Rasmus laeva peal ära kadus. Nimelt läks poiss ühel hetkel kajutisse puhkama, ema ja isa jäid aga õhtut nautima. Lapsel tekkis mõne aja pärast siiski nende järele suur igatsus ja ta asus neid otsima. Kui vanemad kajutisse tagasi jõudsid, siis polnud aga last kuskil. Õnneks mingisugust paanikat ei tekkinud, sest Rasmus leidis varsti tee vanemateni. Pealegi kohtas ta koridoris jõuluvana, mis oli veel eriti vahva!

Perele meeldis laevareis kohe väga, sest nad said nautida hommiku- ja õhtusööki ning kõiksugu meelelahutust.

Loominguline muuseumikülastus

Rasmuse unistuste päeva teine osa toimus 17. veebruaril Tartu teaduskeskuses AHHAA. Tema üheks toredaks sooviks oli õppida videoid monteerima. Koos onu Rometiga see õnnestuski. Ja kohe väga hästi! Koos tehti viieminutiline video, mille pealkirjaks sai „Rasmuse video“. See meeldis kõigile ning paljudel tuli isegi pisar silma. Näha oli, et onu Romet ja Rasmus nautisid ühist koostööd aga kõige rohkem. Eriti tore oli veel see, et ka ema ja tädi Riina vestlus oli peale võetud.

Hiljem tuli Rasmus meie juurde, kallistas ja ütles, et tegu on tema parima unistuste päevaga. See oli nii soe ja armas.

Nautisime AHHAA keskuses muidki tegevusi. Parasjagu oli seal interaktiivne näitus olümpia-aladest – nii sõitsime võidu mäest alla, mängisime curlingut ja proovisime isegi iluuisutamist.

Rasmus avastas veel, et on olemas teaduslikult tõestatud ahvikalkulaator,  tänu millele ei ole vaja korrutustabelit pähe õppida. Midagi kasulikku ka unistuste päeval! Igatahes mõnus õhkkond ja huumor saatis meid terve päeva.

Sõime kõhud Newtoni kohvikus täis ja leidsime, et palju toredaid sündmusi on veel ees. Pere ootab juba väga suvist paadirallit, kus me kindlasti kohtume. Kallistasime ja tänasime üksteist siiralt.