Minu unistuste päev

Taneli elu parim päev

Tanel on 8-aastane unistaja, kellel olid nii ägedad unistused, et kõik osalised nautisid iga hetke!

Tanel unistas Ameerika autodest ja sellest, et tal on kunagi oma tuunla, kus tuunitakse autosid ilusaks. Ja kui omanikul head ideed ei ole, siis Tanelil on neid kindlasti!

Ameerika autode juurde kuulub alati raju muusika ja Metsatöll oli see nimi, mis pani Taneli silmad särama. Eriti meeldivad Tanelile kitarrid!

Kõige vahvam oli see, et pere soovis, et jätaksime selle päeva kõigile üllatuseks! Ja uskuge meid, see oli üllatus, SUUR ÜLLATUS!

Taneli unistuste päeval astusid lastehaigla palatisse sisse kaks rõõmsameelset vabatahtlikku ja kolm väga vahvat Metsatöllu meest, kellel oli kingituseks kaasas T-särk, mille esiküljele oli kirjutatud BOSS ja seljale TANELI TUUNLA. Särk selga ning oli edasi liikusime otse boss Taneli Tuunlasse.  Unistuste päeval ei sobi tavalise autoga sõita: meid võttis peale tõeliselt suur Ameerika auto Lincoln!

Meid oodati juba Ameerika autode salongis American Beauty, kus tutvusime kõigi uhkete ameeriklastega ning kahe kõige kõige ägedamaga käis Boss isiklikult ka ülevaatust tegemas. Salongi uksele olime üles pannud sildi TANELI TUUNLA, et kõigile oleks teada, et boss on isiklikult kohale tulnud!

Lõunaks tõid kaks ilusat tüdrukut Elina ja Meriliis meile kohale suuuuured pizzakarbid ja ise valmistatud limonaadid. Bossile oli päris oma pizza, mille karbile oli kirjutatud BOSSI PIZZA. Selle karbiga oli kaasas ka suur auto pildiga õhupall ja puzzle ning äge piimakokteil!

Kallistustega jätsime Metsatölli Markuse, Marko ja Raivoga hüvasti ning suundusime linna poole südalinna uhkemaisse hotelli Swissotel, kus meid juba pikisilmi oodati! Lahke naeratuse saatel viidi pere tuppa, mis asus 26. korrusel. Võrratud vaated, kingitused, puuviljad, tervituskirjakesed - Tanel oli OODATUD KÜLALINE! Tanelit ootas toas ka Solarise WePlay poe kingitus, milles oli see üliäge päästehelikopteri lego, millest poiss oli salamisi unistanud.

Esimene päev lõppes mõnusa õhtusöögiga kaunis Swissotel'is. Kogu hotelli meeskond suhtus Tanelisse soojalt, sõbralikult ja väga väga suure armastusega tulid selle päeva töötajad pärast õhtusööki Tanelile kingitust tooma. Sinna juurde olid nad lisanud väikese kirjakese, kuhu kirjutasid alla kõik inimesed, kes sel päeval Taneliga hotellis kohtusid! Vot see on 5 tärni teenindus!

Õhtusöögi ajal toodi Tanelile ka kiri. Põnevusega loeti, et juba järgmisel päeval oodatakse Tanelit kitarritundi Drive It Up stuudiosse!

Järgmisel päeval ootasid meid Drive It Up stuudios Siim ja Kristjan! Tund möödus lennates, harivalt ja suurepäraste kingitustega tublile poisile. Kuna isa ja ema olid Tanelile tellinud akustilise kitarri, siis samal päeval sai Tanel teada, et tema kitarr on kohal! Rokkbändid, hoidke alt, tulemas on järelkasv:):)

Kitarritunnist jalutasime Telemajja, kus Tanelile näidati "Pealtnägija" ja "Terevisiooni" stuudiot ning "Aktuaalse Kaamera" ruumi ja režii ruumi ja kõike-kõike põnevat!

Taneli unistuste päev lõppes Cafe Lyon'is, kus ootas meid alati armas ja särav Teele Viira!

UNISTUSED TEEVAD IMESID!

TAGASISIDE:

"Ma arvan, et Tanelile üllatuste korraldamine võis olla üpris keeruline, kuna jätsime kõik teie otsustada ja tegelikult ei soovinud teada, millised üllatused tulemas on.

Meil ei olnud nende kahe päeva jooksul vaja muretseda millegi pärast ja kui tekkis vajadus teha kiireid ümberkorraldusi, toimus kõik lennult.

Samuti oli see tore, et asjade korralduslik pool ei jäänud meile nö silma st millal sai kokku lepitud arvete tasumine või ühe üllatuse juurest teise juurde liikumine.

Rääkisin just Taneliga ja ta käsikis kirjutada, et kõik oli LAHE!!!! (neli hüüumärki käskis ka kirjutada). Juba teisipäeva õhtul ütles Tanel, et see oli tema elu parim päev. Seega, kõik toimis ning Tanelil oli unistuste päev!

Ja veelkord meie tänusõnad ka kõigile, keda Sina ja teised vabatahtliku suutsite Taneli päeva kaasata.

Aitäh Metsatöllu poistele! Kristjani poolt kolmapäeval Tanelile antud Metsatöllu medikas, kuigi veidi kulunud, rändas kodus riiulile teiste mõnda olulist sündmust meenutavate esemete hulka.

Juba American Beauty salongis vaatas Tanel American Beauty kodulehekülge ning rääkis, et sealt tuleb hakata meile bussi välja valima ning kingituseks saadud T-särk oli kolmapäeva hommikul ainuke särk, mida selga panna.

Hotell meeldis talle samuti väga, loomulikult ka seepärast, et sai basseinis möllata! Kõik oli suurepärane!

Kristjani kitarritunnist ära minnes ütles Tanel mulle tasa, et talle on ka varsti elektrikitarr vaja osta ning Kristjani õpetatud lookest proovis ta kohe õhtul oma akustilisel kitarril tinistada, mis siis, et see hoopis teistmoodi kõlas.

Telemajas oli kõige lahedam loomulikult Timmu tuba ja lõuna Teele Viiraga mõnus lõpp kogu üritusele." Jaanika, Taneli ema