Minu unistuste päev

Annabeli unistuste päev

Annabeli unistuste nädalavahetus algas lennukalt ning viis ta kokku mitmete tuntud artistidega :)

Annabeli unistuste päev algas talvisel varahommikul Viljandist. Tallinnas oli unistuste päevaks kõik valmis:)

Perega kohtusime sadamas, et koos alustada teekonda esimese unistuse täitumiseni. Meie hea koostööpartner Summukas ehk rõõmsalt kollane helikopter juba ootas, et Annabel koos ema ja vanaemaga viia imelist vanalinna ja Pirita vaadet nautima. See oli Elamuste Elamus! :)

Ees ootas väga südamlik ja armas kohtumine Padjaklubi vahvate tüdrukutega Rataskaevu restoranis. See oli aeg täis naeru, maitsvat toitu ja koosolemist. Kõige väärtuslikum, mida inimesed saavad kinkida on aeg ja seda Padjaklubi viis vahvat särasilmset neiut ka tegid.  Annabeli unistuste märkmik hakkas tasapisi täituma heade soovidega. :)

Pisut puhkust Tallinki mõnusamast mõnusamas SPA hotellis ja aeg minna Veskimetsa- Teele Viira ja   kuninglikult kaunis hobune Reemus ootasid Annabeli ratsutama. Annabel sai teada,et ratsutamine algab hobusega sõbraks saamisest. Kammimine, kaasavõetud porgandi ja leivaga maiustamine, saduldamine. Ja siis ratsutama.  Meie imetlesime Annabeli sirget rühti, kui ta meist särasilmselt mööda ratsutas.   Pärast ratsutamist puhastas tubli Annabel Reemuse kabjad ära, tänas teda porganditega ja jagas sõpruse märgiks ka teistele ilusatele hobustele leiba ja porgandeid, mis suure tänuliku krõmpsutamisega vastu võeti :) Hobune, Teele ja sõbralik treener Tiina Kont kallistatud, suundus pere hotelli puhkama..

Kokkulepitud ajal kohtusime hotelli ees- oh kui armas oli vaadata ja kuulata Annabeli vaimustust-MA EI SUUDA OMA SILMI USKUDA! :) Peret ootas kuninglik limusiin, et läbi õhtuselt hämarduva Tallinna sahiseda Tuljaku restorani, kus ootas kaetud laud, lahke vastuvõtt ja peakokaga kohtumine eesmärgiga pühendada Annabel köögikunsti saladustesse. :)

Õhtusöögitunnid möödusid kiiresti, limusiin viis pere hotelli tagasi. Puhkama.. homme juba uued unistused.

Pühapäeva hommikul kohtus meeskond unistuste päeva perega hommikusöögilauas. Meenutasime eelmise päeva vahvaid sündmuseid, rääkisime maailma ilusaks ja valmistusime uuteks üllatusteks..

Kell 12. Hotellitoas on pere ja meie vahva vabatahtlik Sigrid, laual on arvuti ja läbi Skype tuli Annabelini tervitus ja head soovid tema suurelt iidolilt, meie põhjanaabrite popstaarilt Isaac Elliotilt. Kui ka see unistus sai täidetud, võttis pere pisut aega endale.. Koos oldud aeg on ju hindamatu väärtusega.

Märkamatult oligi kätte jõudnud viimane unistuste päeva unistus- sõitsime Saku Suurhalli. SNKT finaalkontsert ootas vaatamist. Keili Sükijainen, imeilus TV3 haldjas võttis meid vastu ja üllatused algasid-Annabel kohtus Adeele Sepa ja Juss Haasmaga, mõlemad on tema suured lemmikud. Unistuste märkmikusse sai jälle juurde uusi häid soove ja autogramme, Annabel andis Keilile ka intervjuu, mis tuli tal suurepäraselt välja:)

Pisut aega ootamist ning kontsert algas. Põnevusega jälgisime tuttavaid nägusid:) hinge kinni pidades ootasime võitja väljakuulutamist- Kalle kirjutas samuti Annabelile head soovid unistuste märkmikusse. Sõbralik klõps võitjaga..mõned autogrammid ja head soovid Rolf Roosalult, Dagmar Ojalt ja meie endiselt peaministrilt Taavilt – ja oligi aeg  teele asuda, kes Viljandisse , kes Toilasse.

Oli Unistuste täitumise aeg! :)

VABATAHTLIKUD: Kersti Urbala, Tiina Tali, Sigrid Hänni, Urmas Kandrom

TAGASISIDE: "Unistuste päev tegi meie jaoks midagi uskumatut, täites Annabel soove. Seda on sõnadesse väga raske panna, mis see kõik meie jaoks tähendas. Iga ema rõõm on ju näha oma last naeratamas. Me oleme kogu tiimile väga tänulikud. See oli Annabeli unistuste päev, mis oli täis lusti ja naeru. Tibu tänab kõiki toetuse ja üllatuste eest. See oli super :) "- Annabeli ema