Minu unistuste päev

Steni unistuste päev

Sten teadis väga kindalt, et oma unistuste päeval soovib ta koos emme ja issiga ning vennakese ja õega lennukeid vaadata ja Lottega Lottemaal kohtuda! :)

Unistuste päev algas rõõmsameelse teekonnaga Tallinnasse. Meie tore abimees Valmar sõidutas pere turvaliselt Swissotelli, kus Steni ootas Lotte... päris Lotte. Naeratav ja rõõmsameelne ning pehmete kõrvadega  koeratüdruk juhatas Steni 25. korrusel asuvasse tuppa ja oh seda rõõmukilgete kaja, kui lapsed voodite pealt kingitused leidsid.

Pikk pai Lotte poolt lastele ja Steni päev jätkus stiilse üllatusega. Kui me hotelli fuajeesse jõudsime, ootas maja ees uhke pikk valge auto. Steni vend ütes selle kohta „naljakas auto“ :) Kallistasime oma toredat bussijuhti, leppisime Lottega kokku suvise kohtumise Lottemaal ja alustasime uhke limusiiniga sõitu Tallinna Lennujaama poole. Teadsime, et Tallinna Lennujaamas töötavad unistuste usku inimesed.

Toomas ja Merike juba ootasid, Sten oli vahepeal ka lennukikaptenile kohaselt vormipintsaku selga pannud ja müts istus ka nagu valatud. Kapten Stenile näidati tema valduseid ja tehti pilti. Muidugi räägiti, kuidas ja kuhu kapten oma lennukiga sel päeval lendab.

Meie, koos Steni pere ja fotograaf Airega jäime bussi ootama ja vaatama, kuidas Sten läks operaatorist nimekaimu ja Toomasega väärikal sammul lennukisse. Ja unistuste päev saigi hoo sisse! Hetke pärast kuulsime raadiosaatjast Steni häält: „Emme, kas sa nägid mind? Me lehvitasime teile!“ See tähendas, et lennuk lehvitas meile tiibadega. Ära sai proovitud ka madallend. Siis oli natuke aega lennuk meie vaateväljast kadunud, aga raadioside järgi saime aru, et kapten saab oma tööga väga hästi hakkama.

Kui Steni meeskond maandus, plaksutasime spontaanselt. Üks unistus sai tänu Tallinna Lennujaama ägedatele inimestele täidetud. Säravate silmadega Sten tuli ja teatas: „Minust saab lennukikapten!“

Sven juba ootas meid oma valge iludusega. Teekonnal lennujaamast hotelli kuulasime põnevusega Steni emotsioone. Kui suured inimesed tulevad ja ulatavad väikesele inimesele käe ja südame, siis tuleb välja just selline päev- unistuste päev!

Jätsime pere imeilusasse hotelli puhkama.

Järgmisel hommikul istusime kõik koos hommikusöögilauas. Kui lendamispäeval säras taevas päike, siis järgmine päev kostitati meid vihmaga. Sõime rahulikult hommikust, vaatasime lastega all tänaval sõitvaid autosid, mängisime, rääkisime eelmisest päevast. Oli aeg koosolemiseks.

Päeva viimase üllatuse tegi meile Karin Fenske Forum Cinemast- Steni pere ootasid Batmani multika piletid. Kuna Batman oli parasjagu maailma päästmas tuli hoopiski Superman ja andis Stenile piletid. :)

Pärast kino sõitsime hotelli tagasi ja aitasime perel asjad Valmari bussi paigutada, et pere saaks koduteed alustada. Üks unistus täitus ja üks väike poiss sõitis koju tagasi õnnelikuna, süda täis põnevust ja elevust. Vabatahtlikud Kaire ja Kersti lubasid perele kohe helistada, kui Lotte Steni koos perega Lottemaale ootab.

Uute kohtumisteni, kallis kapten Sten.

VIDEO STENI UNISTUSTE PÄEVAST:

TAGASISIDE: „Sten ei räägi oma lennust eriti, aga kohe kui keegi külla tuleb, ütleb, et teda ei tohi kiusata, sest tema on kapten. :)Lennukis olles tulid meil mõlemil mehega pisarad silma. Olime kõigest väga liigutatud ja Steni pärast nii rõõmsad.

Oleme nii vabatahtlikele kui ka Tallinna Lennujaama inimestele äärmiselt tänulikud, et seda tänutunnet on raske sõnadesse panna. Sten on oma seiklustest nii põnevil ja küsib iga päev, millal ta ennast telekast näha saab. :)„ – Steni ema

VABATAHTLIKUD: Kersti Urbala, Kaire Pallase, Aire Kurgpõld.