Minu unistuste päev

Marta unistuste päev

Õhus, loomade keskel ja pilvede all

Marta unistuste päev algas lennukalt, nimelt tüdruku esimese õhusõiduga Kuressaarest Tallinnasse. Marta oli lennusõidu üle väga õnnelik ning võttis selle kokku ühe inglisekeelse sõnaga “spacerocket”. Tõesti, kiirelt kui kosmoserakett - kõigest 30 minutiga - oli tüdruk koos perega pealinnas. Lennujaamast võeti kohe suund luksuslikku Swissoteli, kus ootas ees maitsev õhtusöök, nauditi hotelli 25. korruselt imeilusat Tallinna siluetti, puhati ja valmistuti järgmiseks päevaks.

Unistuste päeva hommikul tervitas Swissoteli juures Martat ja kogu seltskonda rõõmsameelne lastesõber Minni. Koos moodustasid Marta, Minni ja Marta õde ägeda meeskonna, kellega maailma avastada ja päeva nautida.

Alatiseks meeldejääv kohtumine koduloomadega

Martale meeldivad koduloomad – hobused, jänesed, lambad, kanad jne. Viljapuuaia tallu Saue vallas Tuula külas viis ka meid päeva esimene tegevus. Rõõmsalt tervitasid meid lahke pererahvas ja terapeudid, kes olid valmis tüdrukule loomi tutvustama ja meisterdamist õpetama. Esiti uudistati ja vaadati koos üle ning söödeti ära kõik taluloomad – vahvad jänkud ja jänkupojad, erinevat tõugu kanad ja kukk, lambakari, koerad ja kassid ning muidugi hobused. Üks vahva hobune ootas tüdrukut ka hobuterapeudi Liina juhendamisel ratsutama.

Muidugi ei puudunud kohapeal ka mängimise võimalus ja batuut. Kui natuke puhatud ja söödud, kutsus tegelusterapeut Kristi Marta joonistama – koos meisterdati taldrikutest kõrisevat trummi ja joonistati vesivärvidega. Marta nautis tegevust täiega, loosi läksid ka taldrikud söögilaualt, sest asi oli tüdruku jaoks tõeliselt kaasahaarav. Tegevuste vahepeal nauditi suupisteid ja magusat. Päeva lõpetuseks külastati tunnetusaeda, kus jätkus tegevust ja elevust kõigile meeltele.

Taevastest kõrgustest basseini sulistama

Martal oli nädala lõpus tulemas sünnipäev, seega oli paras aeg tüdrukule üle anda sünnipäevakink. Rong Thomase suur fänn leidis kingikotist interaktiivse rongi mänguraja. Üllatus oli suur ja rõõmu palju, mõistagi tuli vedur kohe karbist välja võtta. See sai tüdruku lahutamatuks kaaslaseks kogu päevaks.

Loodusest ja loomade keskelt võtsime suuna T1 kaubakeskusesse, et imetleda Tallinnat Eesti kõige suuremalt ja kuulsamalt T1 vaaterattalt. Marta oli vapper ja jälgis vaaterattasõidul ümbritsevat suure huviga.

Päeva lõpetasime õhtusöögiga pererestoranis Helk, kus tüdruk mängis Lotte mängunurgas, nautisime head toitu ja vahetasime muljeid toredast päevast. Marta jaoks oli tegus ja rõõmsalt väsitav päev. Ühtlasi teatasime Martale hea uudise, et tema unistuste päev ei ole veel päriselt lõppenud. Martale meeldib ujuda ning teda ootab veel ees vahva Mustamäe Elamus Spa perekülastus, kus saab ujuda, ujuda ja veelkord ujuda.

Seejärel võtsime suuna lennujaama, oli aeg hüvasti jätta, et Marta saaks taas kosmoseraketi kiirusel koju tagasi lennata. Sama kiiresti, nagu pere Tallinnasse jõudis, said nad ka koju tagasi.

See oli unistuste päev täis ilusaid vaateid, loomi, avastamist ja kuhjaga rõõmsaid tegevusi, mida jäävad meenutama toredad mälestused ja fotojäädvustused.

PERE TAGASISIDE

Marta päeva planeerides jõudsime minu arust parima lahenduseni. Loomad ja nende keskel olemine meeldib talle väga. Vastan meie kõigi nelja eest, et päev oli tore. Suure elamuse pakkus suurematele öö imelises hotellis, Marta hommik koos Minniga tema lemmikute keskel ja muidugi vaateratas ning lennukisõit. Punkti päevale pani tüdrukute kingitus... Thomas ja suur rongirada :)

Te olete suure südamega inimesed, kinkides meile selliseid hetki!