Kairi unistuste päev

Toetajad ja koostööpartnerid

Aitan Eestit MTÜ (rahaline toetaja), Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liit, Marge Lenk, Luive Merilai

BabyBack Ribs&BBQ, Erko Kundla, helikopter Annikki, Hilton Tallinn Park, Kalev Spa, Mavi Stuudio

Vabatahtlikud

projektijuht Carmen Lepik, Erle Uus, Laura Nurk-Tamm, Teele Kants, keeletoimetaja Elge Lind

Continue Kairi unistuste päev

Kairi unistuste päeva hakkasime ette valmistama juba veebruaris – kaua tehtud kaunikene. Kairi pidi veidi paranema ja kosuma, kuid juuni lõpuks oli kõik valmis – nii Kairi, kui ka tema elu parim päev!

Akrüülvärvide valamine ning kosutav lõuna

Unistuste päev algas Mavi Stuudios akrüülvärvide valamisega. Valmisid kaks imekena kunstiteost – roosa-oranžikirju maal Kairilt, mis sai nimeks “Sädelev plärts” ning teine kaunis musta-kollase-rohelisega teos, mille tegi Kairi ema Ivika.

Kui maalid valmis, sõitsime edasi Ülemiste BabyBacki, et järgmiste unistuste täitumiseks kõhud head-paremat täis süüa. Kairi limpsis magusat maasika-jäätisekokteili ning uudistas samal ajal poolvääriskivikesi, mis peitusid Kairi kingikotis. Kingikotist leidis Kairi ka perepääsme Kalev Spa-sse, et koos perega peale unistuste päeva mõnulema minna.

Helikopterisõit Tallinna kohal

Kõhud täis, alustasime teed Kakumäe poole, kus Kairit ootas suur helikopter. Samal ajal, kui helikopterit pikaks õhulennuks ette valmistati, lõbustas Kairit armas kolmeaastane Jack Russelli terjer, kes mängimisest kohe üldse ära ei väsinud.

Päeva kõige adrenaliinirohkem osa oli kindlasti helikopterisõit Tallinna kohal. Klapid pähe, rihmad kinni ja õhku me tõusimegi! Helikopterijuht Erko lennutas Kairit Tallinna vanalinna ja laulupeoks valmistuva Lauluväljaku ümber. Maandusime korraks ka Pirita rannal ning jätkasime sõitu Teletorni poole. Kaugelt ülevalt leidsime üles Tallinna tänavad ja vaatamisväärused, Kairi märkas juba kaugelt Paksu Margareetat. Olles tagasiteel meie alguspunkti, hõikas Kairi: “See on minu elu parim päev!”.

Mõnus puhkus Hiltoni hotellis

Kopterilennu lõppedes oli käes juba õhtupoolik ning sõit jätkus tagasi Tallinna kesklinna, Hiltoni hotelli, kus võttis meid vastu sõbralik personal. Kairile tutvustati tema unistuste päeva ööbimispaika – nimelt ootas tüdrukut ees öö suures luksuslikus hotellitoas, kus lisaks puhkamisele võis ka head-paremat näksida ning imekaunist vaadet Tallinnale nautida. Tuppa jõudes ronis Kairi kohe voodisse teki alla, palus käima panna multikakanali KidZone ning asus päevast muljeid jagama. Õhtul sulistasid Kairi ja tema ema veel mõnusas mullivannis.

Vaata ka neid unistusi

Kirjuta meile, kui soovid kedagi nomineerida!