Kermo unistuste päev

Toetajad ja koostööpartnerid

Kärdla kool (rahaline toetaja), Skywheel Of Tallinn, Kalevi Spordihall, Nike, Espen Mägi, Merlin Paal,

Vabatahtlikud

projektijuht Marianne Rand, Katrin Valguta, Anneli Truhanov

Continue Kermo unistuste päev

Esimene tutvus

Kohtusime Kermo ja tema vanematega ühel külmal märtsihommikul. Kermo oli algul tagasihoidlik ja tema unistusi kinni püüda tundus paras ettevõtmine. Kohtumiselt jäid kõlama märksõnadena korvpall ja burger. Pere unistuseks oli veeta lihtsalt koos aega. Meie tahtsime teha kohtumiselt kinnipüütu päriselt teoks.

Skywheel of Tallinn

Märkamatult oligi kätte jõudnud päikeseline ja kuum maikuu reede. Olime tänu Tallinkile saanud võimaluse lausa kahel päeval Kermo unistusi täita.

Kõigepealt sai ette võetud T1 keskuses asuva vaateratta külastus. Taevas oli pilvitu ja ilm nii selge, et võisime üle vaadata nii Teletorni kui ka kõik Ülemiste järve sopid. Jõudsime piiluda sadamas olevaid Tallinki laevu ning mõtiskleda, kas paistab üle lahe ka Helsingi, kuhu meil plaan järgmisel päeval jõuda oli.

Korvpall

Vaaterattal tiirud tehtud, liikusime Kalevi spordihalli, kus meid ootasid selle ala tulevikutegija Espen Mägi ja treener Merlin.

Merlinil oli TalTechi korvpalliklubilt kingitusena kaasas Kermo nimeline korvpallisärk. Kõik muutus aina ägedamaks. Polnudki muud, kui tuli tossud jalga, õnnesärk selga ning palli korvi visked võisid alata.

Espen oli visetes osav, viska millise nurga alt või kui kaugelt tahad, korvi tabamise protsent oli kogu aeg kõrge. Proovisime meiegi õppida parimalt. Nike´i poolt Kermole kingitud korvpall sai igal juhul oma esimesed korralikud ristsed.

Tuleviku tarbeks sai pallile Espenilt autogramm ka küsitud. Aitäh, Espen ja Merlin, et leidsite aega tulla ja Kermot innustada!

Burgerid

Võitjad olid kõik, kes palli korvi said. Sellise korraliku trenni järel oligi aeg seada sammud Lootsi tänaval asuva Estonian Burger Factory restorani. Täna enam ei teagi, kas kõhud olid meil väga tühjad, burgerid ja friikad ülimaitsvad, restorani personal ülisõbralik või kõik see kokku. Igal juhul tuleb öelda ainult kiidusõnu, proovitud burger, friikad ning pokekauss olid nii maitsvad. Burgerid olid mõnusalt mahlased ja head ning teenindus super!

Nüüd oli aga aeg minna mõnulema Tallinki hotelli. Ees ootasid spaamõnud.

Õhtuseks ampsuks sai Wolti abiga tellida veel mõnusat nosimist ja uus päev uute seiklustega võis tulla.

MyStar

Päev algas põnevalt. Tallinki lahke abiga saime teel Helsingisse võimaluse külastada MyStari kaptenisilda. Meid võeti sõbralikult vastu. Kermo sai kaptenisillal uudistada nii kaua, kui soovis ja tutvuda kõigega, mille vastu huvi.

Hommikusöök laeva buffees oli suurepärane ja meile oli reserveeritud merevaatega laud. Aeg lendas kiirelt ja juba olimegi Helsingis.

Sealife

Sealife pakkus Kermole ja tervele perele suurt rõõmu. Nägime meritähti, haisid, kilpkonni, merihobusid ja hulgaliselt teisigi veealuse maailma elanikke. Kõige rohkem meeldisid Kermole haid ja üks neist sai mänguasja kujul ka koju kaasa võetud.

Linnanmäki

Linnanmäki lõbustuspark pakkus perele väga palju avastamist. Kermo käis koos vanematega läbi kõik atraktsioonid ning eriti silmapaistev oli tema tohutu julgus minna neist kõige hirmsamatele. Kuna lõbustuspark oli suur ja tegevusi palju, leidsid Kermo vanemadki võimaluse endale lapsepõlve meelde tuletada.

Kermol ja perel oli terve päeva lai naeratus näol ja elu nauditi täiel rinnal. Päeva lõpuks olid kõik mõnusalt väsinud, aga see oli rõõmus väsimus.

Unistused teevad imet!

Vaata ka neid unistusi

Kirjuta meile, kui soovid kedagi nomineerida!