Minu unistuste päev

Rasmuse unistuste päev

Teadushuvilise reis Heurekasse!

Rasmuse ja tema pere unistuste päev möödus fantastiliselt! Kohtusime päikselisel varahommikul Tallinna Sadamas, et alustada laevareisi Soome. Peategelene koos õega oli pisut unine, kuid kui 30 minutit pärast reisi algust kuulsime Rasmuse nime kõlaritest, muutus õhkkond ärevaks. Me keegi ei teadnud, miks või milleks... ehk oli midagi tagasisõidu piletitega valesti?! Igaljuhul kui pere oli infosse jõudnud ootas seal neid imearmas Tallink Star’i purser Marje kingituste ja kutsega meie seltskond viia ekskursioonile kaptenisillale.

Meile tegi põhjaliku tutvustuse kaptenisillal toimuvast 3. tüürimees Dmitri. Saime teada, mida teeb iga viimnegi nupp ja veel siis jätkus meil küsimusi tonnide viisi. Tundus, et ka Rasmusele oli toimuv meeltmööda. Rolls Royce'i tehnika ikkagi! Lisaks näidati veel üht teist, mis laeva nurgatagustes peitub, näiteks meeskonna õues olevat Läänemere vaatega jõusaali. Igatahes reis Helsingisse möödus super kiirelt.

Kohale jõudes veeresime trammiga Helsingi rongijaama ning sealt edasi rongiga juba Heurekasse. Vot see oli alles keskus! Tegevust jätkus nii lastele kui ka täiskasvanutele. Saime ehitada, mängida, naljatada ja kino ning etendust nautida. Sealhulgas näha ka korvpalli mängivaid rotte:) Peategelane ise nautis eriti filmi planetaariumis. See rääkis meie tumedast universumist ja selle hämmastavatest küsimustest. Pärast seda nautsime kiiret lõunat keskuse kohvikus. Pärast seda kogesime veel kõike seda toredust, mis Heurekal meile pakkuda oli Galilei aias. Ilm oli super – sooja oli 20 kraadi ja päike säras kaunilt. Päeva lõpetuseks said lapsed veel kingitusi valida suveniiripoest, kus oli lisaks muudele vahvatele vidinatele, leidusid ka ühed ebatavalised täringud, mida poiss juba kaua otsinud oli ja koos perega otsustati endale ka üks lauamäng valida. Pärast kerget poodlemist oli aeg asuda tagasiteele.

Kuna unistuste päeva kangelane on suur Jaapani teekultuuri austaja, oli meil Rasmusele veel üks kingitus, mille pani kokku Marit Raag spetsiaalselt poisile. See oli kui kirss tordile, sest hoolimata väsitavast päevast pani see matcha tee komplekt poisi silmad särama. Ka tagantjärgi uurides tuli välja, et kogu pere naudib rohelist matchat ning teismeline unistuste päevaline jäi kogu üritusega väga rahule.

Kui sadamas hüvastijätuks kallistasime ja hüvasti jätsime, lausus poiss, et see tõepoolest oli imeline päev. Perekond oli tänulik ja meie olime õnnelikud nende naeratuste üle!

TAGASISIDE
"Rasmusele meeldis tema päev Heureka teaduskeskuses! Kuna ta on teismeline poiss, siis ega omaalgatuslikult tihtipeale emotsiooni toimuva või toimunu kohta ei avaldata. Päeva lõpus uurisin lapselt tema mõtteid toimunu kohta ja mulle tundus küll, et talle meeldis :) Eriti tõi välja Heurekas nähtud rottide korvpalli (teistes taolistes keskustes pole seda olnud), laeval kaptenisilla külastuse ning kingituseks saadud matcha tee. Minu Unistuste Päeva inimeste poolt kingituseks saadud lauamäng on samuti viimaste nädalate jooksul tihedas kasutuses olnud!" Rasmuse ema