Minu unistuste päev

Robin & Kristopher ehk unistuste päev x2

Duubel unistuste päev viis vennad Jurmalasse!

Vennad Robin ja Kristopher armastavad mõlemad üle kõige veeparke: väikeseid, suuri, torude, basseinidega, mullivannidega. Ei olnud kahtlustki, et sellest tuleb üks veepargiga unistuste päev!

Poiste unistus läks suvel täide ning neid ootas kolmepäevane reis Jurmalasse!

Lätis võttis poisid ja nende vanema õe ja kaks sõpra vastu Baltic Beach Hotel & SPA, kuhu seltskond jäi ööbima kaheks päevaks!

Kolmeks päevaks oli paika pandud põnev programm, mis algas loomulikult jäätise söömisest ja alles pärast jäätist sai õhtusööki nautima minna hotelli restorani.

Järgmisel päeval läks rõõmsameelne seltskond juba varakult suurde LIVU Akvaparks'i, millest kujunes loomulikult kogu unistuste päeva põhiatraktsioon!

Ka kolmandal päeval nägi programm ette veekeskuse külastust, sel korral spaad The Garden.

TAGASISIDE

"Vendade Unistuste Päev sai vaikselt alguse juba neljapäeval, kui sai alustatud teekonda Toilast,  kus andis emme kaasa oma musid-kallid pikaks nädalavahetuseks. Õhtul sai suure õega veel pisut maadelda magamamineku kellaaja üle, et telerist tuleva põneva filmi lõpp ikka ära näha.

Reede hommik algas vabatahtliku Marianne külaskäiguga, kes oli kaasa pakkinud head ning paremat, et pikk sõit mööduks korisevate kõhtudeta. Ja umbes kell  10 oligi start Jurmala poole. Tee oli pikk kuid seda väärt. Meid ootas ees imeline Baltic Beach Hotel ja uskumatult armas host Valerijs, kes pikema jututa saatis meid sviiti ning mõne hetke pärast rannabaari jäätisele kutsus. Kuna kohale jõudsime üsna õhtul siis uudistasime pisut rannas ja kolasime siin-seal hotellis ning läksime iluunele, et põhipäev lähemale tuua. Poisid olid ometi ju juba neljapäevast saadik valmis oma unistust ellu viima ja vuhisema alla Livu Akvaparki torudest.

Laupäeval ei jõudnud ma silmigi lahti teha kui poisid olid naks üleval ja valmis startima. Enne oli vaid vaja veel hommikusöök ära teha. See leidis aset võrratu vaatega restoranis. Tunne oli justkui kuskil Hispaania romantilises mereäärses väikelinnas. Ning siis juba pikema jututa veepargi poole.  Olime seal kuskil 4 tundi, kuid poisse nägin vaid korra kui kokku lepitud ajal sööma tulid ning siis jälle järgmisteks tundideks kadusid.

Hotelli tagasi jõudes ootas meid ees õhtusöök restoranis, mis viis keele alla ja pikema jututa maandusime pärast nii tegusat päeva voodis.

Pühapäeval nautisime taas imelist hommikusöögi miljööd ja sulpsasime merest läbi ning alustasime koduteed õnnelike poistega.

Kuna ma ei ela koos oma vendadega siis ei juhtu tihti, et näen neid siiralt säramas aga nüüd õnnestus mul seda kogeda kogu nädalavahetuse!" Kristopheri ja Robini õde