Angela unistuste päev

Karolin Kuusik, Holger Enok

Continue Angela unistuste päev

Meeleolukas päev superstaarina

Angela, kes on lummatud Eesti superstaaridest, sai võimaluse veeta ühe eriti meeldejääva päeva koos oma lemmikartistidega. Enne Angelaga kohtumist saatsime talle sünnipäeva puhul lilled, vahvlid ja Luckyman´ilt õhupallid. Vahvlid olnud imemaitsvad ja üllatus väga meeltmööda. Nii saime juba eelnevalt pisut rohkem tuttavaks.

Hiljem kokku saades veendusime, et Angela on väga vahva, rõõmsameelne ja energiline tüdruk, kes naudib muusikavideode vaatamist ning nende saatel laulmist ja tantsimist. Unistustest rääkides selgus, et tema silmad panevad eriliselt särama La La Ladies´e tüdrukud ning „Eesti otsib superstaari“ saatest tuntud Karl-Erik Taukar, Jüri Pootsman, Getter Jaani ja Liis Lemsalu. Lisaks on Angelal unistus hotellis ööbida. Nii tekkiski idee korraldada talle üks vinge päev, kus superstaariks on tema ise.

Tants ja trall peobussis

Üllatusterohke päev algas Märjamaal Angela maja eest, kuhu me talle üliägeda peobussiga Globuss järele sõitsime. Kui tüdruk bussiukse avas, ootas teda ees suur üllatus – vahvad La La Ladies´e tüdrukud! Sõidu ajal lauldi ja tantsiti koos nii palju kui jaksati. Õnneks aitasid maitsvad Blenderi smuutid vahepeal energiavarusid täiendada!

Õnne Rudi Angelale soengut tegemas

Vahepeal võtsime peale ka särasilmse fotograafi Annika Metsla, kes päeva jäädvustas. Meie esimeseks sihtpunktiks oli Tallinna Kaubamaja, kes aitas meie väikesel superstaaril oma garderoobi täiendada. Paljude riiete seast oli valiku tegemisel abiks armas superstaari saate stilist Karolin Kuusik. Kui riided olid soetatud, läksime vanalinna. Angelale meeldis seal väga jalutada ja arhitektuuri imetleda. Meid ootas oma vanalinna stuudios imeline jumestuskunstnik Õnne Rudi, kes tegi päevakangelasele ilusa meigi ja soengu. Sealt suundusime juba Nõmme restorani Mimosa, kus olid tõeliselt maitsvad toidud.

Superstaarid vaimustasid

Päeva kulminatsioon saabus superstaari saate võtetel. Enne otsesaadet oli telekanal TV3 nõus Angelale suurt rõõmu valmistama ning lubas ta koos sõbrannaga grimmiruumi. Seal kohtusid nad kõikide superstaaride ja saate kohtunikega, aga muidugi ka oma suure lemmikuga, saatejuht Karl-Erik Taukariga. „Ma olen nii õnnelik, et tahaksin nutta,“ ütles Angela, kui me hiljem saalis kohad sisse võtsime. Ilmselgelt on ta väga suur saate fänn ja meie jaoks oli see heaks kinnituseks, et päev on igati korda läinud! Meiega koos olid ka La La Ladies´e tüdrukud, kes oma kohalolekuga väikesele superstaarile palju rõõmu valmistasid. Õhtuks olid nad justkui vanad head sõbrannad. Angela on üks julge ja vapper tüdruk. Ta sai võimaluse ka ennast superstaarina proovile panna ning enne otsesaate algust käis ta laval silda tegemas. See õnnestus tal imelihtsalt! Auhinnaks TV3-e poolt popp ja moodne mobiiltelefoni hoidja, mis Angelale väga meeldis.

Täitus veel kaks unistust

Pärast saadet suundusime Swissotel´i ööbima. Angela jaoks oli see esimene kord hotellis viibida ning ta oli mõistagi väga elevil. Lapsevanemaid aga ootasid toas imearmsad potililled Annilillede poolt, et ilus mälestus sellest päevast veel pikalt kestma jääks. Sellega Angela unistuste päev veel ei lõppenud. Järgmisel päeval pärast hommikusööki suunduti Viimsisse Atlantis H2O Aquaparki. Just sellistest veetorudest, nagu seal on, on Angela oma sõbrannaga juba pikemat aega unistanud alla lasta. Angela on väga armas tüdruk, kes paneb oma kohalolekuga kogu toa särama ja teeb oma kallistustega iga südame soojaks. Ta on nagu väike päike igas päevas, ning loodame, et pärast seda päeva särab ta veelgi eredamalt.

Vaata ka neid unistusi

Kirjuta meile, kui soovid kedagi nomineerida!